Manisa Büyükşehir Belediyesi YKS Süresince Öğrenci ve Ailelere Su ile Limonata İkram Etti
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Yükseköğretim Kurumları Sınavı kapsamında sınav merkezleri önünde stantlar kurarak üniversite adayları ve ailelerine su ile limonata ikramında bulundu. Kent genelinde çeşitli noktalarda görev yapan ekipler, sınav heyecanı yaşayan öğrencilerin ve velilerin yanında yer aldı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, 20-21 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) süresince üniversite adayları ve ailelerine yönelik destek çalışması gerçekleştirdi.
Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda yürütülen uygulama kapsamında, sınav merkezleri önünde kurulan stantlarda öğrencilere ve velilere su ile limonata ikram edildi.
SINAV MERKEZLERİNDE DESTEK STANTLARI KURULDU
Sınavın ilk oturumu olan Temel Yeterlilik Testi (TYT) ile ikinci oturumu Alan Yeterlilik Testi (AYT) boyunca kent genelinde farklı noktalarda görev yapan ekipler, sınav heyecanı yaşayan adaylara ve yakınlarına destek verdi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi ekipleri; Manisa Celal Bayar Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, Manisa Lisesi, Muradiye Kampüsü, Bozköy Kampüsü ve Fatih Anadolu Lisesi önünde kurulan stantlarda ikramlarda bulundu.
ÖĞRENCİLER VE AİLELERDEN TEŞEKKÜR
Sınav merkezleri önünde gerçekleştirilen ikramlar, hem sınava giren öğrenciler hem de okul bahçelerinde ve çevresinde çocuklarını bekleyen aileler tarafından memnuniyetle karşılandı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen çalışma kapsamında, sınav süresince vatandaşların ihtiyaçlarına yönelik destek sağlanırken sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda öğrencilerin ve ailelerinin yanında olunduğu belirtildi.
SOSYAL BELEDİYECİLİK VURGUSU
Belediye ekipleri, sınav günlerinde kent genelindeki çeşitli noktalarda görev alarak öğrenci ve velilere ikram hizmeti sundu. Uygulamanın, sınav sürecinin yoğun temposunda adaylara ve ailelerine moral desteği sağlamayı amaçladığı ifade edildi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI