Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras: “Samet Bulut’un Türkiye Şampiyonluğu Bizlere Büyük Bir Gurur Yaşattı”

Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcusu Samet Bulut, Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda zamana karşı yarışta Türkiye Şampiyonu oldu. 77 takımdan 242 sporcunun mücadele ettiği organizasyonda altın madalyaya uzanan Bulut, kulübünün bisiklet branşındaki başarılarına bir yenisini ekledi. Başkan Ahmet Aras, elde edilen şampiyonluğun spora yapılan yatırımların önemli bir göstergesi olduğunu belirterek sporcu ve teknik ekibi kutladı.

Haziran 27, 2026 - 18:09
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras: “Samet Bulut’un Türkiye Şampiyonluğu Bizlere Büyük Bir Gurur Yaşattı”

Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası, Türkiye’nin farklı illerinden gelen sporcuların katılımıyla gerçekleştirildi. Şampiyonada 77 takımdan toplam 242 sporcu derece elde edebilmek için mücadele etti.

Zamana Karşı Yarışta Türkiye Şampiyonu Oldu

Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcusu Samet Bulut, zamana karşı yarışta sergilediği performansla rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu. Bulut, sezonun en önemli organizasyonlarından biri olarak gösterilen şampiyonada altın madalyanın sahibi olarak hem Muğla’yı hem de kulübünü zirveye taşıdı.

Bisiklette Başarı Serisi Devam Ediyor

Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü, son yıllarda bisiklet branşında ulusal ve uluslararası organizasyonlarda elde ettiği derecelerle dikkat çekmeye devam ediyor. Kulübün Uluslararası Kıta Bisiklet Takımı, 26 Nisan-3 Mayıs 2026tarihleri arasında gerçekleştirilen 61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda da önemli başarılara imza attı.

Kulübün başarılı sporcularından Rudolf Remki, organizasyonda hem sprint klasmanında hem de tırmanış klasmanında birincilik elde ederek uluslararası alanda önemli bir başarı kazandı. Samet Bulut’un Türkiye Şampiyonluğu da kulübün bisiklet branşındaki istikrarlı yükselişini ve sporculara yapılan yatırımların karşılığını bir kez daha ortaya koydu.

Başkan Aras: “Bizlere Büyük Bir Gurur Yaşattı.”

Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, şampiyonluğun ardından yaptığı açıklamada, “Siirt'te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda zamana karşı yarışta Türkiye Şampiyonu olarak bizlere büyük bir gurur yaşatan sporcumuz Samet Bulut'u yürekten kutluyorum.” ifadelerini kullandı.

Başkan Ahmet Aras, “Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak spora ve sporcularımıza yaptığımız yatırımların meyvelerini ulusal ve uluslararası arenada almaya devam ediyoruz. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda elde ettiğimiz önemli derecelerin ardından gelen Türkiye Şampiyonluğu, kulübümüzün bisiklet branşındaki istikrarlı yükselişini bir kez daha ortaya koymuştur. Başta Türkiye Şampiyonu sporcumuz Samet Bulut olmak üzere, bu başarıda emeği bulunan antrenörlerimizi, teknik ekibimizi ve Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ailemizi gönülden tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.” dedi.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI