Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen Muharrem ayı kapsamında binlerce vatandaşa aşure ikram etti

Maltepe Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelinde düzenlediği aşure dağıtımıyla binlerce vatandaşı bir araya getirdi. Maltepe Meydanı başta olmak üzere farklı noktalarda kurulan stantlarda vatandaşlara aşure ikram edilirken, Belediye Başkanı Esin Köymen de etkinliğe katılarak vatandaşlarla buluştu ve aşure dağıttı.

Haziran 27, 2026 - 18:36
Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen Muharrem ayı kapsamında binlerce vatandaşa aşure ikram etti

Maltepe Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelinde geniş katılımlı bir aşure dağıtımı gerçekleştirdi. Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlayan etkinlik kapsamında, ilçenin farklı noktalarında kurulan stantlarda binlerce Maltepeliye aşure ikram edildi.

Maltepe Meydanı'nda Yoğun Katılım

Etkinliğin ana merkezi Maltepe Meydanı oldu. Hazırlanan aşurelerin öğle saatlerinden itibaren dağıtılmaya başlanmasıyla birlikte meydanda yoğun katılım yaşandı ve uzun kuyruklar oluştu.

Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen, etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelerek tek tek selamlaştı ve kendi elleriyle aşure ikram etti. Başkan Esin Köymen'in vatandaşlarla gerçekleştirdiği buluşma, meydanda paylaşma ve dayanışma atmosferinin oluşmasına katkı sağladı.

Aşure İkramı Mahallelere Taşındı

Maltepe Belediyesi, aşure dağıtımını yalnızca ilçe meydanıyla sınırlı tutmadı. Günlük yaşamın yoğun olduğu mahalleleri de kapsayan organizasyon kapsamında, ilçedeki büyük pazar alanlarında da stantlar kuruldu.

Aydınevler ve Zümrütevler mahallelerinde kurulan pazarlarda alışveriş yapan vatandaşlara ve pazar esnafına da aşure ikram edildi. Böylece etkinlik, ilçenin farklı noktalarındaki vatandaşlara ulaştırıldı.

Vatandaşlardan Teşekkür

Aşure ikramına katılan ilçe sakinleri, etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirdi. Vatandaşlar, "Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma kültürünün yaşatılması çok anlamlı." ifadelerini kullanırken, organizasyonda emeği geçen Maltepe Belediyesi personeline ve Belediye Başkanı Esin Köymen'e teşekkür etti.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI