Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse: “Halkımızın memnuniyeti bizim en büyük ölçümüzdür”
Giresun Belediyesi, 2026 asfalt sezonunu Teyyaredüzü Mahallesi Şehit Tuğgeneral Bahtiyar Aydın Caddesi’nde başlattı. Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışma kapsamında eski asfalt sökülürken, zemin iyileştirmelerinin ardından cadde sıcak asfaltla yenilenecek. Belediye Başkanı Fuat Köse, yaz boyunca kent genelinde bakım, onarım ve asfalt çalışmalarının süreceğini açıkladı.
Giresun Belediyesi, kent genelinde ulaşım güvenliğini artırmak ve yol konforunu yükseltmek amacıyla 2026 yılı asfalt sezonunu başlattı. Sezonun ilk çalışması, Teyyaredüzü Mahallesi’nde bulunan Şehit Tuğgeneral Bahtiyar Aydın Caddesi’nde gerçekleştiriliyor.
Belediye Başkanı Fuat Köse’nin talimatıyla Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, kullanım ömrünü tamamlayan ve ulaşımda sorunlara neden olan mevcut asfaltın söküm işlemlerine başlandı. Çalışmaların ardından yol zemininde gerekli iyileştirme ve düzenlemeler yapılarak cadde sıcak asfaltla kaplanacak.
Şehrin Yoğun Kullanılan Caddelerinden Birinde Çalışma Başladı
Şehrin en büyük mahallesi olan Teyyaredüzü’nde yer alan ve yoğun trafik yükü taşıyan Şehit Tuğgeneral Bahtiyar Aydın Caddesi’nde gerçekleştirilen yenileme çalışmasının, bölgedeki ulaşım kalitesine katkı sağlaması hedefleniyor.
“Tüm Mahallelerimize Eşit Hizmet Ulaştıracağız”
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, şehir genelinde planlanan asfalt programının sürdüğünü belirterek, “Amacımız, vatandaşlarımızın günlük yaşamlarını kolaylaştırmak ve şehrimizin yollarını daha iyi hale getirmek.” dedi.
Başkan Fuat Köse, “Planlanan program çerçevesinde tüm mahallelerimize eşit hizmet ulaştıracağız. Çalışmalarımız daha fazla sorunlu gözüken yerlerden başlayarak yaz boyunca devam edecek.” ifadelerini kullandı.
Vatandaşlardan gelen talepleri ve şikâyetleri değerlendirdiklerini kaydeden Fuat Köse, “Halkımızdan gelen şikayetleri değerlendiriyoruz ve müdahale edilmesi gereken bölgeleri biliyoruz. Halkımızın memnuniyeti bizim en büyük ölçümüzdür.” açıklamasında bulundu.
Belediye ekiplerinin, asfalt sezonu kapsamında kentin farklı mahallelerinde bakım, onarım ve yenileme çalışmalarını program dahilinde sürdüreceği bildirildi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI