Çorum Valisi Ali Çalgan: “Emekle Gelen Başarı, Neşeyle Başlayan Tatil”
Çorum'da İsmail Kakaç İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine Vali Ali Çalgan, Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Vali Yardımcısı Yeliz Mercan, İl Emniyet Müdürü Arif Pehlivan ve İl Milli Eğitim Müdürü Cemil Çağlar katıldı. İlkokul 1. sınıf öğrencilerine karneleri ve çeşitli hediyeler takdim edilirken, Hayri ve Hayriye maskotları çocuklara eğlenceli anlar yaşattı. Protokol üyeleri öğrencilere iyi tatiller dileyerek eğitim sürecine katkı sunan öğretmen ve velilere teşekkür etti.
Çorum'da İsmail Kakaç İlkokulu'nda 2024-2025 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne dağıtım töreni düzenlendi. Törene Çorum Valisi Ali Çalgan, Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Vali Yardımcısı Yeliz Mercan, İl Emniyet Müdürü Arif Pehlivan ve İl Milli Eğitim Müdürü Cemil Çağlar katıldı. Protokol üyeleri, ilkokul 1. sınıf öğrencilerine karnelerini ve çeşitli hediyeleri takdim etti.
"Emekle Gelen Başarı, Neşeyle Başlayan Tatil"
İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından öğrenciler yaz tatiline başladı. Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerin karne sevincine ortak olan Çorum Valisi Ali Çalgan, eğitim öğretim yılı boyunca gösterdikleri emek ve fedakârlık dolayısıyla öğretmenlere, gayretleri ve başarıları nedeniyle öğrencilere, çocuklarının eğitim süreçlerine verdikleri destek için velilere teşekkür etti.
Vali Ali Çalgan, "Geleceğe güvenle bakabilmenin; bilgiyle donanmış nesiller yetiştirmekten ve ortak değerler etrafında kenetlenmekten geçtiğini düşünüyoruz. Öğrencilerimize dinlenme, yeni deneyimler kazanma ve önümüzdeki eğitim dönemine enerji depolama fırsatı sunacak huzurlu, sağlıklı ve mutlu bir yaz tatili diliyorum." ifadelerini kullandı."Yeni Eğitim Öğretim Yılına Daha Güzel Bir Okulla Başlayacaklar"
Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın ise yaz tatili boyunca okul bahçesi ve çevresinde bakım ile çevre düzenleme çalışmaları yapılacağını belirterek, "Öğrencilerimiz yaz tatilindeyken okul bahçesinde ve çevre düzenlemesi gerçekleştirilecek. Yeni eğitim öğretim yılına bakım ve onarımı yapılmış, çevre düzenlemesi tamamlanmış, temiz bir okulda başlayacaklar." dedi.
Dr. Halil İbrahim Aşgın, "Geleceğin mimarları olan çocuklarımızın ne zaman ihtiyaçları olsa yanlarında olmaya devam edeceğiz. Büyük fedakârlık gösteren velilerimizle birlikte vatanına ve milletine hayırlı evlatlar yetiştireceğiz. Öğrencilerimiz derslerinde başarılı olmanın yanında dürüst ve ahlaklı bireyler olarak yetişecek. Karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, kendilerine iyi tatiller diliyorum." diye konuştu.
Hayri ve Hayriye Maskotları Büyük İlgi Gördü
Tören kapsamında öğrenciler için çeşitli etkinlikler düzenlenirken, Hayri ve Hayriye maskotları çocukların ilgi odağı oldu. Maskotlarla bir araya gelen öğrenciler eğlenceli anlar yaşarken, karne sevincini oyunlar ve etkinliklerle kutladı.
Programın sonunda okul müdürü, törene katılan protokol üyelerine, öğretmenlere, velilere ve organizasyonda emeği bulunan herkese teşekkür ederek öğrencilere sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili temennisinde bulundu.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI